Sklep internetowy Shoper.pl
Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

1) Gwarancja

  • Jeżeli produkt ma wady ukryte lub uległ uszkodzeniu z przyczyn niezależnych od Klienta, można skorzystać z gwarancji (o ile została udzielona przez producenta/importera/sprzedawcę).

  • Warunki gwarancji znajdują się w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do produktu.

  • Okres gwarancji: 2 lata.


2) Reklamacje

Jak zgłosić:

  • Reklamację można złożyć poprzez formularz reklamacyjny dostępny na stronie.

  • Formularz wraz z opisem problemu należy przesłać na adres: zwrotylampyip44@gmail.com

Warunki przyjęcia reklamacji:

  • Towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu, w którym został dostarczony.

  • W przypadku uszkodzeń powstałych podczas transportu należy:

    • sprawdzić przesyłkę przy kurierze,

    • w razie szkody spisać protokół szkody w obecności kuriera (formularz posiada kurier),

    • przesłać kopię protokołu na adres: zwrotylampyip44@gmail.com.

Koszty reklamacji:

  • Jeżeli reklamacja zostanie uznana – koszty przesyłki pokrywa sklep.

  • Jeżeli reklamacja nie zostanie uznana – koszt przesyłki pokrywa Klient.


3) Zwroty (odstąpienie od umowy)

  • Konsument ma prawo odstąpić od umowy i zwrócić produkt w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

  • Zwrot należy zgłosić poprzez formularz zwrotu dostępny na stronie.

  • Formularz wraz z informacją o zwrocie należy przesłać na adres: zwrotylampyip44@gmail.com

  • Towar powinien zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu i w stanie niezmienionym (z wyjątkiem normalnego sprawdzenia działania).

  • Zwrotu kosztów dokonujemy w tej samej formie płatności, jaką posłużył się Klient, chyba że Klient wyrazi zgodę na inne rozwiązanie.

  • Koszt odesłania towaru w przypadku zwrotu ponosi Klient.

  • FORMULARZEhttps://drive.google.com/drive/u/1/folders/1-c9zyn8dTQZ2kSv4hwIV3FeGWt8y8nI1
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl