NOWY
PROMOCJE
Solarna lampa zewnętrzna metalowa 10 x LED antyczna
Solarna lampa zewnętrzna metalowa 10 x LED antyczna
99,00 zł 79,00 zł
szt.
Solarny kinkiet zewnętrzny skośny VIENNA 6 LED
Solarny kinkiet zewnętrzny skośny VIENNA 6 LED
119,00 zł 99,00 zł
szt.
Lampa ogrodowa słupek stojący BRIXTON  50 cm NOWOŚĆ
Lampa ogrodowa słupek stojący BRIXTON 50 cm NOWOŚĆ
99,00 zł 89,00 zł
szt.
KINKIET ZEWNĘTRZNY LAMPA pojedyncza grafit  GU-10 IP44
KINKIET ZEWNĘTRZNY LAMPA pojedyncza grafit GU-10 IP44
69,00 zł 59,00 zł
szt.
Kinkiet zewnętrzny solarny KAIRO lampa ogrodowa LED
Kinkiet zewnętrzny solarny KAIRO lampa ogrodowa LED
75,00 zł 59,00 zł
szt.
KONTAKT

 500-446-568

   lightoutletbtr@gmail.com

 

Reklamacje i zwroty

GWARANCJA

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.

REKLAMACJE

Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. „o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego”. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.

UWAGA!!!

Warunkiem reklamacji jest odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu, w którym paczki dotarła do państwa, oraz potwierdzenie założenia lampy przez wykwalifikowanego elektryka.

Uwaga Prosimy sprawdzić w obecności kuriera, czy opakowania (szczególnie narożniki kartonu) i zawartość są w stanie nienaruszonym. Jeżeli powstała szkoda lub stwierdzono brak towaru, prosimy spisać protokół odbioru. Odpowiednie formularze posiada kurier. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki w obecności kuriera upoważnia do zgłaszania reklamacji o braku towaru lub uszkodzeniu mechanicznym. W protokole należy dokładnie wyszczególnić zastrzeżenia. Protokół prosimy przesłać na adres e-mail:

 

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 10 DNI NA ZWROT

Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zwrócić towar w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny zwrotu jeśli zakupu dokonywałeś jako konsument.

Pamiętaj:

  • Jeśli chcesz zwrócić towar, powinieneś w terminie 10 dni od jego otrzymania, złożyć najlepiej na piśmie chęć rezygnacji z zakupu towaru (odstąpienie od umowy sprzedaży) a następnie odesłać do nas to oświadczenie wraz z towarem.
  • Produkt, w miarę możliwości powinien posiadać oryginalne opakowanie i być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana ta powstała na skutek sprawdzenia jakości, kompletności i funkcjonowania towaru.

W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru wraz z kosztami przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl