NOWY
PROMOCJE
Lampa ogrodowa kinkiet zewnętrzny skośny BRIXTON
Lampa ogrodowa kinkiet zewnętrzny skośny BRIXTON
95,00 zł 65,00 zł
szt.
Oprawa halogenowa szklana kwadratowa Demre
Oprawa halogenowa szklana kwadratowa Demre
29,00 zł 17,40 zł
szt.
Żarówka Eco-Halogen gwint E-27 53 Wat
Żarówka Eco-Halogen gwint E-27 53 Wat
5,00 zł 3,00 zł
szt.
Żarówka LED G9 2 WAT 230 V 110 Lumen
Żarówka LED G9 2 WAT 230 V 110 Lumen
3,00 zł 2,97 zł
szt.
KONTAKT

 500-446-568

 

 509-465-238 (numer dostępny do godziny 13.00)

 

   lightoutletbtr@gmail.com

 

Reklamacje i zwroty

GWARANCJA

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.

REKLAMACJE

Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. „o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego”. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.

UWAGA!!!

Warunkiem reklamacji jest odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu, w którym paczki dotarła do państwa, oraz potwierdzenie założenia lampy przez wykwalifikowanego elektryka.

Uwaga Prosimy sprawdzić w obecności kuriera, czy opakowania (szczególnie narożniki kartonu) i zawartość są w stanie nienaruszonym. Jeżeli powstała szkoda lub stwierdzono brak towaru, prosimy spisać protokół odbioru. Odpowiednie formularze posiada kurier. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki w obecności kuriera upoważnia do zgłaszania reklamacji o braku towaru lub uszkodzeniu mechanicznym. W protokole należy dokładnie wyszczególnić zastrzeżenia. Protokół prosimy przesłać na adres e-mail:

 

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 10 DNI NA ZWROT

Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zwrócić towar w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny zwrotu jeśli zakupu dokonywałeś jako konsument.

Pamiętaj:

  • Jeśli chcesz zwrócić towar, powinieneś w terminie 10 dni od jego otrzymania, złożyć najlepiej na piśmie chęć rezygnacji z zakupu towaru (odstąpienie od umowy sprzedaży) a następnie odesłać do nas to oświadczenie wraz z towarem.
  • Produkt, w miarę możliwości powinien posiadać oryginalne opakowanie i być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana ta powstała na skutek sprawdzenia jakości, kompletności i funkcjonowania towaru.

W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru wraz z kosztami przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl